Toimitusehdot

TIlaaminen

Tuotteet tilataan verkkokauppa.pito-kalaasi.fi sivustolla siirtämälle ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin kassapalvelussa. Kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme sinun edelltytetään tutustuneen ja sitoutuneen voimassa oleviin toimitusehtoihin. Voit tilata tuotteita verkkokaupassa asiakkaaksi rekisteröityneenä tai ilman rekisteröitymistä. Suosittelemme rekistöröitymistä, sillä pääset seuraamaan tilaustasi ja tarkastelemaan tilaushistoriaasi ja jatkossa tilausten tekeminen helpottuu sillä, yhteystietosi ovat kaupassamme jo valmiina. Jos teet tilauksen ilman asiakkaaksi kirjautumista, ei tilausta voi seurata Omat tili -sivulla.

Tuotteita voi ostaa myös suoraan toimipisteessämme . Maksutapana käy käteinen, pankki- ja luottokortti. Huomioithan, että tuotteiden varastotilanne vaihtelee päivittäin, eikä kaikkia tuotteita löydy välttämättä hyllystä. Mikäli haluat varmistaa tuotteen saatavuuden ennen tuloasi, kannattaa tilaus tehdä etukäteen verkkokaupassa. Noutopisteestä ostetut tuotteet eivät kuulu postimyynnin 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden piiriin.

Vuokrattavat tuotteet noudetaan suoraan Pito-Kalaasin toimipisteestä Lehtimäenkatu 3, 37150 Nokia. Mikäli vuokratuotteille halutaan erikseen toimitus, sovitaan tästä erikseen tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.Vuokrausajan hinta on laskettu 1-5vrk mukaan.

 

Toimitusaika

Saapuneet tilaukset käsitellään ja postitetaan kahden arkipäivän kuluessa.  Olemme yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse tai puhelimitse mikäli pakettia ei saada lähtemään seuraavan kahden arkipäivän kuluessa. Huomioithan postin toimitusajat.

Toimitusajat keskimäärin postituksesta ovat kirjeillä 1-3 arkipäivää, maksikirjeillä 2-5 arkipäivää ja Itella Economy -paketeilla 1-3 arkipäivää. Huomioitahan, että postin puolesta saattaa toimitusaikoihin tulla viivästyksiä, joten tuotteet kannattaa tilata hyvissä ajoin. Postin toimitusajat voit tarkistaa Postin toimitusaikakyselystä.

Jos jokin tuote on loppunut varastosta, saamme varastotäydennyksiä yleensä 2-5 viikon välein. Varastosta tilapäisesti loppuneille tuotteille emme voi ottaa ennakkovarauksia.

Asiakaspalvelustamme voit tiedustella toimitusaikoja puhelimitse 0400218806 tai sähköpostitse verkkokauppa@pito-kalaasi.fi ennen tilauksen tekoa. Paketti säilytetään noutopaikassa 2 viikkoa, jonka jälkeen se palautetaan varastollemme. Paketin noutamisesta ilmoitetaan vain kerran.

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut, yhteenveto on näkyvillä ostoskorissa. Postitse toimitettavien tuotteiden toimituskulut määräytyvät tilauksen painon ja koon mukasesti.

Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti postitse. Halutessasi voit noutaa tilauksen myös toimipisteestämme Pito-Kalaasi Lehtimäenkatu 3, 37150 Nokia. Jos haluat noutaa tilauksen, ole yhteydessä myyntiimme 0400218806 niin voimme sopia noutoajasta. Lähetämme tiedon sähköpostiin kun tilaus on pakattu ja noudettavissa. Tuotteet tulisi noutaa noin kahden viikon kuluessa saapumisilmoituksesta.

 

--------------------

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella
tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä
on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan
ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa
Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten
perinteinen verkkomaksaminenkin.

-------------

Payment service provider

Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling
service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as
the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment
to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer
services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For
consumer the service works exactly the same way as traditional web
payments.

--------------

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står
Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut.
Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj
som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till
köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för
betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi
er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830

Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7)
betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och
kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på
samma sätt som vid traditionell e- betalning.

-------------------

Palautusehdot
 
Tuotteillamme on Suomen kuluttajasuokalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Ota yhteyttä ennen tuotteen palautusta asiakaspalveluumme, puh. 0400218806 tai pito-kalaasi@pito-kalaasi.fi, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeita. Tilauksen postista noutamatta jättäminen ei mene palautusoikeuden piiriin, sillä Itella säilyttää paketteja yli kaksi viikkoa ennen kuin ne palautetaan lähettäjälle.
 
Palautusoikeus ei koske elintarvikkeiksi luokiteltavia tuotteita, ale-, outlet- eikä tilaustuotteita (asiakkaan pyynnöstä erikseen tilatut isommat erät, perusvalikoimamme ulkopuoliset tuotteet yms.).
 
Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä mukaan seuraavat tiedot:

  
Palautettava tuote tulee pakata hyvin, ettei se mene rikki palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu voi siirtyä asiakkaalle. Palautus on sinulle maksuton, kun se tehdään asiakaspalautuksena.
 
Palautusosoite:
Asiakaspalautus
Pito-Kalaasi
Lehtimäenkatu 3
37150 Nokia

 
Hyvitämme hyväksytyn palautuksen tilillesi 7vrk sisällä siitä, kun olemme saaneet palautuksen. 
 
Huom. Ota aina talteen postista saamasi kuitti palautuksesta, hyvitämme sen ainoastaan kuittia vastaan.
 
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteet toisiin tuotteisiin, palauta tilauksesi (tai osa tilauksesta) edellä mainittujen ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus normaalisti verkkokaupan kautta.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
 
Postipaketti on hyvä tarkistaa jo noudettaessa postitoimistossa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postitoimistossa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
 
Pito-Kalaasi ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Pito-Kalaasin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisten päätöksestä, liikennehäiriöstä tai muusta vastaavasta toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
 
Tietosuoja
 
Asiakkaiden yhteystietojen käyttö: Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste säilytetään Pito-Kalaasin toimipaikassa osoitteessa Lehtimäenkatu 3, 37150 Nokia. Tilaa rekisteriseloste tai tarkista rekisteritietosi sähköpostilla osoitteesta pito-kalaasi@pito-kalaasi.fi. Asiakkaiden yhteystietoja ei käytetä suoramarkkinointiin eikä luovuteta muihin rekistereihin.
 
Jos sinulla on kysyttävää toimitusehdoista, ole yhteydessä meihin.